onsdag 8 januari 2014

Naglar

Min nya passion, eller nygamla kanske man ska säga då jag har bildbevis från tidiga tonåren där jag och en kompis sover över hos varandra och nattygsbordet är fullt av nagellack. Redan då för sisådär 15 år sen var jag intresserad av att göra något mer än bara måla så jag satt där o provade att göra blommor med mera, inte så fina men dock... Sen kom mitt yrke "ivägen" och jag har först nu, när jag är mammaledig, fått intresset åter.... Hoppas ni gillar det jag visar :)

My new passion, or you should say new/old because 15 years ago me and my friend had slumberpartys and all we did was painting our nails, i have pictures to prove it :). It was then it all begun, i wanted to do more than just paint so i tried flowers and so on, not that pretty but hey, what did you expect.... Then i started work and couldnt wear polish so now, when i'm on maternity leave, i've started again. Hope you'll like it :)

/Diana




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar